تشک نمدی دو نفره

 

ارائه تشک نمدی دو نفره با پشم طبیعی گوسفند، با خواص درمانی برای مصرف کنندگان عرضه شد. تشک نمدی طبی با توجه به توصیه پزشکان متخصص ارتوپد در استفاده‌ی همه افراد برای جلوگیری از ابتلا به کمر درد تجویز می‌شود.

 

برای رفاه حال مصرف کنندگان، محصولات نمدی طبی کاملا ارگانیک روانه بازار مصرف شد. تشک نمدی دونفره در سایز ۸۰ * ۲۰۰ موجود می‌باشد. این محصول بسیار سبک با پشم طبیعی و با ضخامت های متفاوت به فروش می‌رسد.

چرا باید از تشک نمدی طبی ارگانیک استفاده کنیم؟

تشک نمدی طبی برای تندرستی، شادابی، یک خواب راحت و آرام در شب بسیار ضروری است. مستلزم داشتن یک خواب آرام، یک تشک راحت می‌باشد که بعد از بیدار شدن، احساس خستگی در عضلات بدن یا کمر درد حاصل نشود.

 

استفاده از تشک نمدی طبی ارگانیک باعث می‌شود در هنگام خوابیدن، ستون فقرات در حالت طبیعی خود قرار بگیرد. در تشک نمدی استاندارد، قطر مناسب، نرم، سبک و از پشم طبیعی گوسفند استفاده شده است.

 

تشک نمدی دو نفره با خاصیت درمانی به علت سفتی متعادل آن و سطح یکنواخت نمد، عایق رطوبتی و ضد عرق می‌باشد. توصیه پزشکان برای استفاده بیمارانی که دچار دیسک کمر یا گردن هستند، استفاده مداوم از تشک نمدی طبی ارگانیک است.

 

موارد استفاده از تشک نمدی:

اگر از تشک خوشخواب استفاده می‌کنید، می‌توانید تشک نمدی دو نفره را روی آن پهن کنید تا از خواص خوابیدن روی نمد استفاده کنید. اگر روی زمین می‌خوابید تشک نمدی برای شما بسیار مفید است. چرا که تشک نمدی دو نفره سبک، نرم و لطیف است. همچنین برای استفاده در هر محلی مناسب است.

 

اگر به گردش و تفریح در طبیعت و همچنین ورزش کوهنوردی علاقه مند هستید، می‌توانید از تشک نمدی یک نفره که بسیار وزن سبکی دارد استفاده کنید.

 

خواص تشک نمدی:

برای آشنایی بیشتر با خواص بی نظیر تشک نمدی دو نفره، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در زیر با تعدادی از خصوصیات بارز این محصول بسیار مفید می‌پردازیم.

 

  1.  نگه داشتن وزن بدن و کمر به صورت یکنواخت در هنگام خوابیدن
  2. بدون بو و ضد رطوبت است.
  3. برای همه افراد در تمام سنین مناسب می‌باشد.
  4. تشک نمدی ضد حساسیت است.
  5. از استحکام و عمر طولانی مدت بر خوردار است.
  6. به راحتی به علت بافت سبک تشک نمدی، قابل شستشو است.
  7. نمد دارای خاصیت گرما بخشی در زمستان و خنک کننده در تابستان است. از نمد در تمامی فصول سال می‌توانید استفاده کنید.
  8. نفوذ نکردن سرما و رطوبت زمین. (در مناطق مرطوب از نمد به خاطر جذب رطوبت زمین می‌توانید بهره ببرید)

 

طریقه شستشو تشک نمدی دو نفره:

نمد را نباید با آب داغ یا مواد شوینده قوی شستشو داد. به دلیل اینکه به بافت تشک نمدی آسیب می‌زند.

 

طریقه شستشو تشک نمدی دونفره به خاطر وزن سبک آن به راحتی انجام می‌شود. بر خلاف تشک‌های خوشخواب که در حمل نقل و بسیار سنگین هستند، تشک های نمدی بسیار سبک است. زمانی که می‌خواهید تشک نمدی یک نفره یا دونفره را خریداری کنیم باید به ضخامت و پشم به کار رفته آن دقت کنیم تا در هنگام استفاده و شستشو از دوام بالایی برخوردار باشد.

 

برای شستن نمد از شوینده های ملایم با آنزیم پایین استفاده نمایید. هرگز از برس و اجسام سخت در شستشو تشک نمدی استفاده نکنید. چرا که الیاف پشمی تشک نمدی آسیب می‌بینند و عمر مفید تشک کوتاه می‌شود. بعد از شستشو و آبکشی، نمد را در سطح شیب‌دار در مقابل آفتاب پهن کنید تا خشک شود.

 

تجربه نشان داده است که استفاده درست از محصولات نمدی باعث می‌شود که، نمد تا هفتاد سال کارایی و دوام داشته باشد.

 

قیمت تشک نمدی دو نفره:

تشک نمدی دو نفره را به صورت آنلاین در همین سایت تهیه نمایید. این محصول با ابعاد مختلف به صورت تک نفره و دونفره موجود می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را به صورت عمده با قیمت ویژه و استثنایی از سایت رامش سفارش دهید.

 

 

6 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    تشک نمدی تک نفره طبی که ازتون خریداری کردم را بعنوان تشک برای هنگام ورزش استفاده کردم. چون برای بهبود کمر دردم هم بسیار مفید است. ورزش های برای بهبود کمردرد و تشک نمدی در تسکین دهنده و گرم کردن عضلات کمر بسیار مفید است توصیه پزشکان متخصص ارتوپدی نیز به استفاده مداوم از نمد می‌باشد.
    از کیفیت بالایی که نمدهای شما داشتند بسیار رضایت داشتم و خواستم با پیامی ازتون تشکر کنم
    انشالله خدا بهتون برکت و سلامتی بدهد.

  • سلام و عرض ادب
    تشک نمدی تک نفره طبی که ازتون خریداری کردم را بعنوان تشک برای هنگام ورزش استفاده کردم. چون برای بهبود کمر دردم هم بسیار مفید است. ورزش های برای بهبود کمردرد و تشک نمدی در تسکین دهنده و گرم کردن عضلات کمر بسیار مفید است توصیه پزشکان متخصص ارتوپدی نیز به استفاده مداوم از نمد می‌باشد.
    از کیفیت بالایی که نمدهای شما داشتند بسیار رضایت داشتم و خواستم با پیامی ازتون تشکر کنم
    انشالله خدا بهتون برکت و سلامتی بدهد.

  • سلام و وقت بخیر
    نمد سنتی شیشه ای یک میل نیم هم برای فصل تابستان استفاده میشود و هم برای فصل زمستان مناسب میباشد و این نمدها بسبار زیبا و هنرمندانه درست می شود.??

  • مد بسیار مقاوم بوده است و همچنین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی می باشد و قابل شستشو است.

  • سلام ،نمد یک عایق رطوبتی قوی است در طب سنتی برای کسانیکه رماتیسم کمردرد دارن توصیه میشود از نمد استفاده کنند

  • ین نمادها که کار دست و طراحی بسیار زیبایی دارد به سختی توسط می شوند و بهترین نوع نمد هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *